درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 334
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 1685854
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 تمی زیبا و دیدنی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم که برروی گوشی هایی همچون N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 ، N9 و … قابل استفاده می باشند . برای استفاده ی این تم ، پس از دانلود با توجه به سیستم عامل گوشی خود تم مربوطه را در گوشی خود کپی نمایید .

 

DigiFlowers تم ديدني و زيباي DigiFlowers   نوكيا S60v5 ، S60v3 و سيمبيان ^3



ادامه مطلب ...


 مجموعه اس ام اس خنده دار و جوک اسفند 90 - سری 12

هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در سایت فقط دانلود برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم .

 



ادامه مطلب ...


 این بار در سایت دانلودها نرم افزار بسیار جالب Gold S.M.S v1.1.6 را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را به همراه ویژگی های نسخه جدید این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . 

 

Gold S.M.S آرشیوی بزرگ از پیامک های مختلف با Gold S.M.S v1.1.6 برای اندروید

 

 

 

ویژگی های برنامه Gold SMS :

 

1- به روز رسانی آرشیو  روزانه مطالب فقط با یک بار کانکت شدن به اینترنت 

2- بدون هیچ اشکالی در نوشتار به زبان فارسی

۳- ثبت و خواندن مطالب به صورت آفلاین

۴- ارسال متن ها به صورت اس.ام.اس برای دوستان

۵- محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.